Service en storingen
We maken graag werk van service bij Voshol Warmte-Elektrotechniek. Dat begint al met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We inventariseren dan wensen en verwachtingen maar stellen ook onszelf wat uitgebreider voor. U weet dan meteen waar u met ons bedrijf aan toe bent. Voshol staat voor eerlijke, concrete oplossingen en oprechte dienstverlening. Ook after-sales als onderhoud en directe opvolging van klachten of problemen horen daar bij. Vanzelfsprekend houden we daarbij zo veel mogelijk rekening met uw planning en bedrijfsprocessen.
Serviceverlening en klantgerichtheid geven wij ook graag vorm door proactief te werken en met onze relaties mee te denken. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en bekijken graag in hoeverre die van belang kunnen zijn voor onze opdrachtgevers. Met vrijblijvend gevraagd en ongevraagd advies wijzen wij op mogelijkheden die kunnen bijdragen aan betere resultaten, maar alleen wanneer we zelf overtuigd zijn van de toegevoegde waarde. Wij gaan graag een vast partnerschap aan met onze relaties. Ook dát is duurzaamheid.
Om een zo goed mogelijk product af te leveren gebruiken wij alleen materialen van de beste kwaliteit en hebben alleen goed opgeleid personeel in dienst. Tevens zijn wij in het bezit van het VCA – en het Sterkin certificaat, zodat u weet dat u door de beste mensen geholpen wordt.
Al onze installaties en processen voldoen aan de Metaalunie voorwaarden, deze vindt u hier.
24-uur storingsservice
Storingen zijn nooit fijn en komen altijd ongelegen. Deze wilt u zo snel mogelijk opgelost hebben. Ons team met servicemonteurs staat daarom 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar. Met onze 24-uur storingsservice bent u altijd snel weer geholpen.
Bij storingen neemt u contact met ons op: bel 010-2666157 (24 uur per dag bereikbaar!)